13
متن دلخواه شما
همه چی تموم شد - دیدار به قیامت - بای
13
دو شنبه 25 بهمن 1389 ساعت 14:1 | بازدید : 783 | نوشته ‌شده به دست احسان امو | ( نظرات )

به نام خدا

سلام  به قولِ بروبکس دعوا بسه

آپ بعدی برمیگردیم به چند سالِ پیش و یه خاطره از خودم و عشقم

براتون مینویسم

روز نوشتِ امروز ...

امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه

امروز صبح کَله سَحَر  ساعت ۹  که من خواب بودم

 صدایِ زنگ خونه اومد مثه همیشه من رفتم !

بله ؟ آقا احسان ؟ بهله ، بفرمائین ؟  منم .... ! کی ؟ بابا بیا دم دَر میفهمی

 یا در رو باز کن بیام تو !  جان ؟ الان میام دَمِ در 

 

چون رمز رو به همه نمیدم !

اما واسه اینکه تو عزیزی که اومدی اینجا

بی نصیب نری این متن تقدیم شما

بابک رهنما :

دسته منو بگیر ...

حسِ منو بفهم ...

آشنایی با تو ...

کارِ خدا بود ...

من و شبهایی که سردُ و خاموشِ ...

فقط ادامه ی روز نوشتِ امروز تو ادامه ی مطلب هست و حتی هیچ عکسی هم نیست

امـــــــــا

هر کی رمز میخاد بگه

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
رمز و بنویس و تائید رو بزن آفری :دی حالا بقیه روزنوشت رو بخون بازم میگم آهنگ رو یادت نره ها گوش کن :دی :×

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
آخرین عناوین مطالب