02
متن دلخواه شما
همه چی تموم شد - دیدار به قیامت - بای
02
یک شنبه 3 بهمن 1389 ساعت 18:19 | بازدید : 448 | نوشته ‌شده به دست احسان امو | ( نظرات )

 

 

 

 

 

به نام خدا

و به یاده دوست

که هنوز ؛ حاکم اوست

حاکمی که آس پیک ( من  ) رو

به 2 لوی خشت ودیواره این زمونه فروخت

. . .

مثه قدیم  بروبکس خوش اومدین قرار نبود آپ کنم

ولی حرفهای نگفته ام رو اینجا نگم ؛ کجا بگم ... ؟

هیچکس اینجا نیست واسه شنیدن حرفهام ؛ مثه همیشه ...

مثه همیشه من تو این اتاق نشسته ام و دارم فکر میکنم

خیلی    وقتها    به    هیچ    چیز    فکر      میکنم

هیچ چیز از نظره خیلی ها و همه چیز از نظره من ...

به اینکه واسه داشتن یه وبلاگ تو این مکان و زمان !

باید همرنگه بقیه شد و گرنه میری تو فیلترینگ ...

پس برای احسان امو بودن دیگه جایی نیست

باید نقاب زد مثه خیلی های دیگه ...

خیلی هایی که رفتند ...

و رفتند ...

 

 

باز باران ؛ بارید ...

خیس شد ؛ خاطره ها ؛

مرحبا بر دلِ ابری ِ هوا ...

هر کجا هستی ؛ باش ؛

آسمانت آبی ؛

و تمام دلت ؛

از ؛ غصه ی دنیا ؛ خالی ...

 

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
آخرین عناوین مطالب