06
متن دلخواه شما
همه چی تموم شد - دیدار به قیامت - بای
06
جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 19:9 | بازدید : 687 | نوشته ‌شده به دست احسان امو | ( نظرات )

 

 

 

مثه همیشه جواب ندادم چون به ندرت گوشی رو جواب میدم

از کارتی بود ...

بعله ...

... بود

حرفهایی که بینِ ما گذشت ...

+ ---> یهنی اون

* ---> یهنی من !

+ سلام

* علیک سلام

+ خوبی ؟

* دکتری ؟

+ درست صحبت کن کارِت دارم ...

* بفرمائین ؟

+ نشناختی منم ... !

* چرا مگه میشه نشناسم ؟

+ ناراحتی زنگ زدم ؟

* نه غلط کردم جونم عزیزم ؟

+ شنیدم دیروز رفتی مغازه ی ...

* آره که چی ؟

+ چیکار داشتی ؟

* مهمه ؟

+ جواب میدی یا قطع کنم م م ؟

* خیلی خوب بابا دلم برات تنگ شده بود خو ...

+ واسه چی ؟

* واسه چی داره ؟ بیشعور ...

+ هوووو درست حرف بزن ...

* خو که چی ؟

+ ببین احسان ! ما به دردِ هم نمیخوریم تو هنوز بچه ای ... !

ما هم که رفتیم الان .. میدونی که ؟ بالاشهره ...

* خب بابا توام ؛ بالا شهر ؛ بالا شهر ... !

ما پائین شهری ها باید بمیریم ؟ اه

+ حرف نزن گوش کن

اینجا همه چی خوبه ... مشکلی نیست ...

رفیقهای جدید پیدا کردم ...

مدرسه مون هم خوبه

با اینکه وسط سالِ اما مشکلی نیست ...

هر چند روز ؛ یکبار میام خونه مامانجون اینا

شنیدم رفتی دم مغازه میخاستم بگم ؛ من زندگیم خوبه

سعی کن منو فراموش کنی ؛ اونجا هم دیگه نرو ...

ما به درده هم نمیخوریم

بی خیال شو سعی کن فراموشم کنی

بذار من زندگیم رو بکنم ... !

نمیخوای من خوشبخت بشم ... ؟

آخه تو کجا ؛ ما کجا ؟

همه چی که عشق نیست ! ! !

فعلا پول شده همه چی بعدش عشق و ...

* حالا شما خیلی وضعتون بهتر از ماست که هی میگی ؟

ما هم یه روزی پولدار بودیم ...

+ حالا که دیگه نیستین !

* آره دیگه همین رو بگو ...

اگه ما هم وضعمون توپ بود که اینارو نمیگفتی ...

اگه منم مثه اون ... عوضی ماشینِ ... داشتم ...

آره راست میگی عشق کشکه ... پول همه چیه ...

+ هر جور میخای فکر کن ...

تلفن قطع شد ...

بعد از حدود 10 دقیقه زنگ ...

+ شارجش تموم شد خب میگفتی ... ؟

* شما میفرمودین ... !

+ آره اینجوریاس !

امیدوارم زندگیِ خوبی داشته باشی ... !

* همیــــن ؟

+ آره ...

* پس من چی ؟

+ تو چی ؟

* من ... من چیکار کنم ؟

+ چه میدونم ... برو دوباره همون جا

مگه آرایشگر نبودی ؛ خب برو سرِکار تا حواست پرت بشه ...

* واقعا میگی ؟

+ آره

* ولی ... آخه این درست نیست ...

+ میشه بگی تو این زمونه چی درسته ... ؟

* فعلا که هیچی درست نیست ولی همیشه اینجوری نمیمونه ها ...

+ حالا تا وقتی درست بشه ...

* ولی من خاطرت رو میخام ...

+ جدی ؟ تو حتی ماشین هم نداری چی میگی ؟

رو چه اصلی آخه ؟

* خب ؛ راست میگی اما ...

+ اما چی ؟

* من هنوز جوونم خدا کمک کنه همش رو کم کم میخرم ...

همه که از همون اولش نداشتن ...

+ حالا تا بخری ... هر وقت تونستی یا علی ...

* الان من چیکار کنم ؟

+ هیچی همین که گفتم م م ...

* باشه تو راست میگی

تقصیره منه حرفِ شما درستِ دیگه اونجا نمیرم

که بهتون نگن ... امیدوارم محله ی جدیدِ بالاشهر ! بهتون خوش بگذره ...

+ میگذره ...

* دوستای جدیدتون هم مبارک

+ مرسی

* بالا شهر تلفن کارتی هم مگه داره ؟ هه

+ فضولی ممنوع !

* اِ

+ هان ؟

* هیچی چته ؟ میخای بزنیم ؟

+ دلم نمیاد وگرنه ...

* آهان ...

ولی من همیشه به یادتم ...

+ باش تا جونت دربیاد

* خیلی بی شعوری میدونستی ؟

+ نه خوب شد گفتی ...

* واقعا که ...

+ الان تموم میشه شارج کارت ...

* باشه میسپرمت به خدا

امیدوارم خوشبخت بشی ما هم میریم بلاخره خدا بزرگه ...

خوشبختیت آروزیِ منه ...

اگه میگی اونجا و با اونها زندگی همونجوریس که میخای من دیگه هیچ حرفی ندارم ...

مثه اینکه بودنِ من خیلی اذیتت میکنه ؟

+ سکوت

* باشه مواظب خودت باش ... به امیدِ دیدار ...

+ توهم مواظب خودت باش

قطع شد ...

 

و من الان دارم فکر میکنم که اگه من وضعم توپ بود

آیا بازم همینطور میشد ... ؟

چیزی جز افسوس نیست اینجا ...

دارم گوش میکنم ...

هنوزم بویِ عطرت ؛ چنتا دونه ی مشکی از اون مویِ لخت ....

تختی که همیشه ...

تو که رفتی ... نمیشکوندی ... دل رو...

با زخمِ زبونت ؛ رسمِ زمونه ؛

اینه ... رابطه هایی که به هم وصلِ ... نمونه ...

خیـــیـــلـــی خـــب

دیگه همه چی بسِ ؛ تموم ِ ؛ هر چی خدا بخاد

همه چی دستِ همونه ...

ولی بدون تو هم یک نه ؛ آخرشی ...

منِ ساده رو بگو ساختن با همه چی

نمیخام سرِ صحبت الکی هی بی مورِد واشه ؛

اصلا تو خوبی ؛ هر چی تو میگی باشه ...

...

به امید اون روزی که هیچکس عاشق نشه ...

اگر هم شد ؛ به عشقش برسه ...

الهی آمـــــیـــــن

اینم یه عکسهام که ماله هفته پیشِ ...

ذخیرش کنید و ببینید ...

e

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
آخرین عناوین مطالب